الثلاثاء، 8 ديسمبر 2009

انا من اضعتك






بالفعل أعترف انا أضعتك فى منتصف
الطريق ولكن حين أضعتك توقف زمانى
قد اكون اطلت الغياب مره سهوا واخرى
عنوه ولكن ظل دائما فى عينيك عنوانى
قد تكون فى غيابى بكيت دمعه ولكن فى
غيابك تذوقت انا مرارة وحدتى وحرمانى
ولكن السؤال حبيبى هو بعد رجوعى
هل يا ترى سوف يرفضنى وطنى ومكانى.؟


هناك 5 تعليقات:

  1. شيف محمد محمودالثلاثاء, ديسمبر 08, 2009

    أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  2. ميرسى كتير شيف محمد على مدخلاتك الجميله واحلى ما فى تعليقاتك انك بتتقمص الكلام المكتوب عشان تقدر ترد عليه بكلماتك الرقيقه وده شىء يسعدنى وشكرا على متابعتك لمدونتى المتواضعه كده ممكن الناس تدخل عشان تقرأ لك انت واتمناك من المشاركين الدائمين

    ردحذف
  3. ازيك يامشمش ....
    حلوة قوى النبضة دى .
    يظهر انها نضة قلب بصحيح مش حاجة تانية...
    بس ايه حكاية منتصف الطريق معاك؟
    قبل كدا قرأت ( تركنى حبيبى فى منتصف الطرق )
    فيه اغنية حلوة لنجاة اسمها وفى نص الطريق ووقفنا و.... شكلك بتحبيها قوى
    على العموم القطعة دى مع انها صغيرة بس احسن حاجة فى اللى انا قراته لحد دلوقتى مفيهاش افتعال

    مش عارف انت بتجيبى الصور دى منين؟
    هى البنت دى خاطفة ساندوتش من حد ؟ والا حد عاقبها واداها على اديها عشر عصيان فى الصقعة؟
    مساء الخير يامشمش.... كل البنات مشردة عندك كدا؟

    ردحذف
  4. على ما يبدو انك بتحب
    ما قل ودل
    وفعلا القطعه دى مكتوبه بأحساس
    اصبت ياآبيه
    ومش عارفه هى ليه البنت عامله كده
    اصلها عرفت انك هتمر على المدونه

    ردحذف
  5. انا لو اعرف ان الصورة دى موجودة مكنتش مريت من اساسه .
    هى دى مناظر؟؟؟
    روحى ياشيخة ............................ واتخرى

    ردحذف